שלב 1 מתוך 8
אנשים קונים לפי מראה עיניים ומשמע אוזניים. המוצר שלכם חייב להיות ארוז כמותג, נגיש כמותג ונח כמותג. מותג = מוצר + תג(מחיר). מותג טוב חייב להיות פריט פיזי או שירות נגיש עם ערך גבוה ביחס לתג המחיר.
תמכרו לי את המוצר או השירות שלכם. בואו נבנה ביחד את ת"ז של הלקוחות שלכם.
כדי לשמור על היחס החיובי שלנו מחשיבה למציאות, מהזמנות למכירות והכי חשוב ממכירות לרווח. כל העסקים חייבים לבנות תבניות עסקיות מוגדרות ומדויקות שתוביל את העסק להצלחה!!
בכסף !! כמה הייתם מוכנים לשלם עבור קבלת הערכים הבאים במהלך 12 החודשים הקרובים: יצירת תחזית עסקית, תזרים מזומנים, פיתוח מוצרים חדשים, תמחיר, שפה מיתוגית, כתיבת תוכן, שיווק, יצירת שיתופי פעול חדשים, מקום ראשון בגוגל, הנה"ח, שיפור המכירות, להרוויח פי 2, ניהול כח אדם, לחסוך כסף, יצירת מקורות הכנסה נוספים, שימור הלקוחות הקיימים ליותר זמן, להכפיל את כמות הלקוחות החוזרים, לשלם פחות מס, שיפור בקבלת החלטות, שיפור מצב הרוח, ניהול זמן, הבאת לקוחות חדשים ועוד...